Porckopásra vitamin. Vitaminbomba az egészséges ízületekért

10 dolog, ami árt a porcoknak

Az alábbiakból porckopásra vitamin, hogy milyen tényezők, rossz szokások növelik leginkább a betegség kialakulásának kockázatát.

  • Porckopás kezelése természetes módon - Vitamin tanácsadó
  • Ízületek és szalagok gyógyszere

Súlyfelesleg okozhat porckopást Gondoljunk bele: minél többet mutat a mérleg, a térdünknek, a gerincünknek és a porckopásra vitamin annál nagyobb nyomást kell elviselnie, ez pedig az ízületeinket védő porcok kopásához vezethet. Mozgáshiány is felelőse a porckopásnak Főleg az ülőmunkát végzők vannak veszélyben, mivel a mozgáshiány ugyanúgy károsítja az izmokat és megfeszíti az ízületeket, mint a túlerőltetés.

Ha kénytelenek vagyunk egész nap a számítógép előtt ülni, akkor is legalább 10 percenként változtassunk a testhelyzetünkön, valamint óránként álljunk fel, és sétáljunk egyet, hogy a végtagokban is serkentsük a véráramlást.

porckopásra vitamin

A túlerőltetés és a porckopás Ez a másik véglet! Testünk jelzi, ha elfáradt!

Porckopás - Tévhitek a porc védelméről

Ha úgy érezzük, hogy nem bírjuk tovább, hagyjuk abba a sportolást! Ha nem sportolunk kopnak a porcaink A rendszeres edzés védi az ízületeket, mivel építi és erősíti az azokat körbefogó izmokat.

porckopásra vitamin

Ha eddig nem mozogtunk rendszeresen, itt az ideje, hogy elkezdjük az edzéseket. A kalcium és D-vitamin-hiánytól is lehet porckopásunk Mindkettő tápanyag nélkülözhetetlenül fontos ahhoz, hogy csontozatunk s az ahhoz kapcsolódó ízületek és porcok erősek és egészségesek legyenek.

Dohányzás és alkoholfogyasztás is porckopáshoz vezethet A cigaretta és az alkohol is jelentősen csökkenti csontjaink ásványianyag-tartalmát, vagyis a csontsűrűséget. Rendszeres fogyasztásuk felborítja a csontépítés és a -lebontás egyensúlyát, mivel károsítja az építő sejteket.

porckopásra vitamin

Ez többek között csontritkuláshoz is vezethet. Még az állandó kütyünyomkodástól is kophatnak porcaink A gépelés, az egyes okoskészülékek gombjainak nyomogatása, illetve az ehhez hasonló kis műveleteket igénylő, de hosszú, ismétlődő mozgások rossz hatással vannak az ízületeinkre a vállunktól kezdve egészen az ujjainkig.

Ha elkerülni nem tudjuk, tartsunk perces szünetet az ilyen tevékenységek közben. A legjobb, ha a hátizsák mellett tesszük le a voksunkat.

Glükozamin

Hogy miért? Ennek hordásakor egyenletesebben oszlik el a teher a hátunkon.

porckopásra vitamin

Bepakolásnál törekedjünk arra, hogy a nehezebb dolgok kerüljenek a hátunkhoz közelebb, a könnyebbek pedig a táska másik felére. Nem törődünk a fájdalommal Sokan hetekig nem mennek orvoshoz, ha ízületi fájdalomtól szenvednek, abban bíznak, hogy majd elmúlik.

porckopásra vitamin

Ezt igen rosszul teszik, mivel a korán diagnosztizált betegségek könnyebben gyógyíthatók. Porckopás vagy leválás: lássuk, mik a különbségek! Órákig bámuljuk a képernyőt Manapság, a mobiltelefonok és a laptopok elterjedésével, egyre többeknél jelentkezik nyak- és válltáji fájdalom.

porckopásra vitamin

A mutatóujj ízületének gyulladása panaszok kialakulásának oka, hogy ezeknek az eszközöknek a használata közben fejünket hosszan lefelé hajtjuk.

Ezzel megerőltetjük a gerinc felső szakaszát, ami egy idő után súlyos elváltozásokhoz, s akár fiatal korban kialakuló porckopáshoz is vezethet.

Forrás: EgészségKalauz.

Fontos információk